Lage verzendkosten     Snelle Levering       Korting tot 10%         Bestelinfo       Hulp Nodig?           Inloggen

header art clay silvershop

F.A.Q.

Hieronder vindt u een overzicht van vaak gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier, stuur een e-mail aan info@artclaysilvershop.nl of info@zilverklei-webwinkel.nl of bel 06 - 22 765 191 (op werkdagen tussen 09.00 en 18.00 uur)

Mijn kortingscode werkt niet (meer)?

Wij zijn overgegaan op een nieuw systeem waarbij uw vaste klantenkorting gekoppeld is aan uw inloggegevens. Wanneer uw kortingscode niet meer werkt, dan hebben wij uw korting al aan uw gegevens gekoppeld. Wanneer u inlogt dan ziet u gelijk de voor u geldende prijzen inclusief korting. 

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Heeft u op werkdagen voor 16.00 uur een bestelling geplaatst en betaald? Dan wordt deze doorgaans dezelfde werkdag nog verstuurd. Dit is een service en geen garantie. Soms lukt het ons helaas niet om aan deze service te voldoen, bijvoorbeeld wanneer wij een workshop op locatie geven. Meestal vermelden wij dit in onze winkelwagen.

Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om te overleggen of het artikel (kosteloos) nagestuurd kan worden of dat u wilt wachten tot uw bestelling compleet is.


Hoe kan een artikel, nadat ik het besteld heb, toch uitverkocht zijn?

Na uw bestelling worden de gekozen artikelen direct voor u gereserveerd. Helaas kan er door computer- of magazijnfouten een miscommunicatie voorkomen. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is.

Kan uw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en bekijken we de mogelijkheid van een nalevering of terugbetaling van het aankoopbedrag. 
 

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Klik hier voor onze voorwaaden.

Hoe kan ik een of meerdere artikelen retourneren?

Klik hier voor onze voorwaarden.


Waarom betaal ik meer verzendkosten dan de daadwerkelijke postzegel?

Voor een kleine bestelling liggen de kale portokosten wel lager dan het bedrag dat het systeen berekent, maar niet zoveel als je misschien denkt. Wij zijn als bedrijf verplicht om over de portokosten nog 21% BTW te berekenen. Dat komt dus nog bovenop de prijs van de postzegel. De verpakkings- en behandelingskosten tellen bovendien ook mee: een geschikte verzendenvelop, een geprinte factuur of pakbon, een adresetiket en de administratiekosten. Dat kan juist bij kleine bestellingen niet allemaal worden betaald uit de marge op de producten. We noemen daarom de kosten van de verzending mede hierom ook geen portokosten, maar verzendkosten.


Ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen?

Na een succesvolle bestelling wordt er automatisch binnen enkele minuten een bevestigingmail gestuurd. Heb je deze mail niet ontvangen? Mogelijk is deze dan in je ongewenste mail beland.

Kun je de e-mail nog steeds niet vinden, en heb je tijdens het bestellen ingelogd? Ga dan naar je account en controleer of de bestelling is geplaatst. Staat je bestelling niet in de lijst? Plaats je bestelling dan opnieuw. Mocht je bestelling dan onverhoopt toch dubbel binnen zijn gekomen, dan annuleren wij natuurlijk 1 van de bestellingen voor je. Natuurlijk kan je ook eventjes contact met ons opnemen om te vragen of je bestelling binnen is gekomen.

Heb je besteld zonder in te loggen? Neem dan eventjes contact met ons op, of plaats een nieuwe bestelling.


Mijn betaling via IDeal is mislukt! Wat nu?

Ook al is de betaling via IDeal mislukt, uw bestelling is wel bij ons binnen gekomen. U kunt eventjes afwachten tot wij u een nieuwe betaallink sturen of u kunt uw bestelling opnieuw plaatsen in de winkel. Ook kunt u ervoor kiezen om het factuurbedrag zelf over te schrijven, maar houdt u er rekening mee dat uw bestelling pas wordt verstuurd nadat wij uw betaling hebben ontvangen.

Indien u uw bestelling opnieuw plaatst dan kan het voorkomen dat u niet meer alle artikelen kunt bestellen omdat de voorraad met uw vorige bestelling is bijgewerkt en het artikel nu uitverkocht is. Wacht in dat geval tot u van ons een nieuwe betaallink gemaild krijgt of bel ons eventjes zodat wij u direct een nieuwe betaallink kunnen sturen.

Voor betalingen met Mister Cash geldt dat wij u helaas geen nieuwe betaallink kunnen sturen. U kunt dan de bestelling opnieuw plaatsen en opnieuw betalen met Mister Cash. Uiteraard wordt uw eerste bestelling dan geannuleerd. Of u kunt het factuurbedrag handmatig overmaken volgens de specificaties op de factuur. Maar houdt u er dan rekening mee dat het enkele dagen duurt voordat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven en wij uw bestelling kunnen versturen.


Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stel u vraag via info@artclaysilvershop.nl