Lage verzendkosten     Snelle Levering     Bestelinfo     Korting tot 10%     Hulp Nodig?     Inloggen

Bezorgen of afhalen

Bezorgen of afhalen

Wij attenderen u er graag op dat in verband met het Corona virus het langer kan duren voordat uw bestelling wordt bezorgd.

Thuisbezorgd door PostNL of een andere vervoerder naar onze keuze

In de verzendbevestiging die u van ons ontvangt staat altijd of uw bestelling door de brievenbus past of u ontvangt nog een aanvullende mail met daarin een Track en Tracecode wanneer uw pakket niet door de brievenbus past.

Brievenbuspost
Voor een bestelling die door de brievenbus past hoeft u dus niet thuis te zijn voor de aflevering van uw bestelling. De postbode bezorgt uw bestelling gewoon in uw brievenbus.

Pakketpost
Is uw bestelling te groot voor de brievenbus, dan wordt uw bestelling verpakt als pakket. U ontvangt dan altijd een extra e-mail van PostNL met daarin uw Track en Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen en/of een alternatieve bezorgdatum/tijd kunt afspreken.

Verantwoordelijkheid
U bent zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van uw gegevens.
Wanneer PostNl of een andere vervoerder naar onze keuze niet de mogelijkheid heeft om het pakket af te leveren op het door u opgegeven adres en uw pakket wordt retour gestuurd, dan zijn wij helaas genoodzaakt om de extra gemaakte kosten voor het retour sturen en de kosten voor het  eventueel opnieuw toesturen bij u in rekening te brengen. De verzend- en retourkosten worden ook in rekening gebracht wanneer u besluit uw bestelling te herroepen nadat uw bestelling is verstuurd naar een door u verkeerd opgegeven adres.

Geef dus svp altijd een correct afleveradres op voor uw bestelling waarvan u zeker weet dat er iemand aanwezig is om uw pakket in ontvangst te nemen.

Het kan zijn dat wij voor bepaalde bestellingen voor een andere vervoerder kiezen dan PostNL. Voor het verzenden en ontvangen van bestellingen met deze vervoerders gelden dezelfde regels.

Op alle bestellingen worden verzend- en handlingkosten in rekening gebracht, maar boven de € 100,- (in Nederland) heeft u recht op gratis verzending.



Duurzaam verzenden

De Art Clay Silvershop streeft ernaar om bij het verzenden zoveel mogelijk gebruik te maken van gebruikte dozen of verpakkingen. Wij voegen hieraan ook geen extra bedrukking toe.

Deze dozen zijn in goede staat en kunnen daarom prima (nog een keer) worden gebruikt. Het kan soms wel voorkomen dat er gebruiksporen aanwezig zijn, de doos al is bedrukt of de verpakking iets te groot uitvalt. Maar door deze dozen opnieuw te gebruiken sparen we het milieu en dragen we bij aan een betere wereld; een verantwoorde keuze.

 
Bestelling afhalen in het atelier

In de winkelwagen kunt u kiezen om uw bestelling af te halen in het atelier. U kunt daar ook kiezen om uw bestelling te betalen bij afhalen of voor vooruit betaling. Als uw bestelling klaar is, dan ontvangt u daarvan bericht. U kunt dan een afspraak maken om uw bestelling op te halen.

Afhalen van bestellingen is uitsluitend op afspraak.

Ook bij het afhalen van bestellingen worden er kosten gemaakt voor het klaarmaken en klaarzetten van uw bestelling. En het afhalen van bestellingen kost ons ook meer tijd om u vriendelijk te woord te staan en zeker op het ogenblik ivm de corona crisis moeten wij alles weer ontsmetten zodra u weg bent. Wat allemaal extra tijd in beslag neemt.

Daarom worden er kosten in rekening gebracht bij het afhalen van uw bestelling. Deze kosten brengen wij bij bestellingen boven de € 50,- in mindering op uw rekening en betalen wij deze voor u.

Wij hopen op uw begrip daarvoor.


Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis

Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN